31 Ekim 2016 Pazartesi

LİMONLU SU





Herkese selamlaar yine karşınızdayım ama bu sefer konu kozmetik değil. Herkesin ele aldığı bir yerden çekiştirip anlattığı konuyu bir de ben çekiştireyim dedim. Evet bu konu limonlu su.
     Kimi severek kullanır, kimi faydalarını bilmeden kullanır, kimimiz de vardır ki kilo vermek için kullanır. ben bunları ayırmadan tek bir yerden bakacağım konuya hadi başlayalım o zaman.

     Benim bahsettiğim limonlu su için bir bardak ılık suya 1/8 limon koyarak içmemiz gerekiyor.

     Aralıklarla yaptığım bazen canım istediğinden bazen vucudumu dinlendirmek bazen de çok sıradanlaşan öğünlerimin arasından vücudumu şaşırtmak için yaptığım bir yöntem.

     Öncelikle faydalarından konuşalım. Hepimizin bildiği merak ettiği ZAYIFLATIYOR mu?
Zayıflatan limonlu su değil sıcağa yakın olan ılık su. Bunu her sabah uyguladığımızda zaten bir sonuç elde edilecektir özellikle sabah aç karnına. Limon işin cilveli kısmı ama onun etkisi de yadsınamaz.
            
         Sindirime yardımcı olur ve bağışıklık sistemimiin güçlenmesini sağlar. Özellikle sıkıntılı yorucu zamanlarda yanımızdan ayırmamamız gereken limonlu suyu gün içinde limonu abartmayacak şekilde kullanmakta fayda var çünkü ruhu dinlendirmek yanı sıra enerji de veriyor.
       
          Gelelim e ben su içmeyi sevmiyorumculara e bende bayılmıyorum merak etmeyin ama çantanızda güzel şişelerde aromalı sular taşımaya başlayınca insanın hosuna gidiyor içiyor valla özellikle elma, limon gibi aromalı suları.
      
         Zaten bu kadar su içerseniz limonsuz bile olsa parlak sağlıklı ve kuruluğu olmayan bir cilde sahip olursunuz. Ama dersen ki benim siyah noktam kırışıklığım olmasın o zaman limonlu su.
Cildini arındırıyor, parlatıyor ve siyah noktaları önlüyor içilen peeling gibi yani.
           
        
           C vitamini, alkalin doğası sivilceye neden olan bakterileri öldürdüğünden sağlıklı ve parlak bir cilt için limonlu su için.

Güzelim ciltlere sağlıklı vücutlara sahip olmak için gerekenlerden biri limonlu su işte bu kadar basitken bunu neden yapmayız ki.



 Daha merak ettiğiniz sormak istediğiniz varsa yoruma alayım sizi ya da instagramdan da yazabilirsiniz bol bol sulu günler ballar.












5 yorum:

  1. limonlu suyu hiç duymamıştım tavsiyeni denicem teşekkurler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm ben düzenli kullanıyorum harika oluyor umarım sizde de aynı etki olmuştur💕💕

      Sil
  2. Limonlu su harika önerin için teşekkürler ��������@figenakblt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim umarım işinize yaratmıştır 💕💕

      Sil
  3. Limonlu su hakkinda bilgi icin tesekkurlerrr instagram:ekay_gns

    YanıtlaSil