27 Ekim 2016 Perşembe

Düzleştirici Tarak Fast Hair



   



 Bu gün çok merak ettiğim bir kargo aldım. İnternette uzun zamandır reklamlarını gördüğümüz bu düzleştirici tarağı bende denedim. Sonuçlarının hiç bu kadar  iyi olacağını tahmin etmemiştim.
    Öncelikle kutu içerisinden bir adet düzleştirici tarak ve kullanım kılavuzu çıkıyor.Renk seçenekleri marka seçenekleri fazla. Ben sadece denemek amaçlı en ucuzunu markasına dikkat etmeden aldım fakat şans mıdır bilinmez aldığım ürün gayet kaliteli çıktı. 
Saçlarım dalgalı ve kabarık her gün düzleştirmek zorunda kalıyorum ve bu saçım uzadıkça vaktimi daha çok alıyor.                     Gelelim ürünün kullanımına 230 dereceye kadar yükseliyor dijital bir ekrana sahip burada derecesini gösteriyor.  Ben ortalama 200 gibi bir derecede kullanıyorum bu daha iyi sonuç veriyor . Yan tarafında derece tuşları ve açma kapama tuşu mevcut.
       Ürünün sevdiğim bir yanı saçımı daha az yakıyor olması. Diğer ürünlerde saçımız içi sıcak metal arasında sıkıştığından dolayı daha çok kırılıyor, büyük zararlar görüyorken bu üründe sadece ısı ile saçlarımızı tarıyoruz.
       Saçımı üç parçaya ayırıyorum en alttan başlayarak uçlara doğru tarıyorum. İki seferde düz bir görünüm elde ediliyor. Uçlarında bulunan kırmızı plastikler ürünün saç derimizle temasında yanmasını önlemek için kullanılıyor.
       Tüm saçımı düzleştirmek ortalama 10 dakikamı alması ve gerçekten düz bir görünüm sağlamasını çok sevdim. Düzenli olarak kullanırım diye düşünüyorum.        Ve fiyatı gerçekten denemek için bile alınabilecek bir para. Sadece 37 tlye gitti gidiyor sitesinden bu ürüne sahip olabilirsiniz. İsteyen olursa satıcı adresini yazabilirim.





Dümdüz bir görünüm vermese bile kabarık olmaması ve dalgalarının gitmesi yetiyor.

2 yorum: