27 Mayıs 2017 Cumartesi

The Balm Balm Voyage 2

Herkese selamlarr :D

Bu gün The Balm markasının Balm voyage 2 paleti için burda toplanmış olmaktayız.
Bana hediye gelen ama yakın zamanda çıktığım seyahatte yanımdan ayırmadığım tek palet.

Hem düğün makyajımı hem de günlük makyajımı incecik bir paletle hallettim. Ben kesinlikle seyahat paleti adını verdim.



İçinde 9 far 1 aydınlatıcı 1 bronzer 2 allık ve 2 ruj bulunuyor.

Tahmin edersiniz ki rujları pek kullanmıyorum. Ama en çok işime yarayan bronzer ve aydınlatıcı oldu hem göz hem yüz için uyuladım. Kalıcılıklaı çok iyi fakat tek eksisi tozutuyor. Malumunuz ki bütün the balm paletlerinde aynı sorunu yaşıyoruz. Ziyanı yok:D


Kapağını açtığımızda bizi dünemin içine yerleştirilmiş minik bir ayna karşılıyor .
Alt kapağı açtığımızda ise 2 adet lip cheek.

Pekii gelelim asıl bombaya dikkat ettiniz mi bilmem ama farların isimleri var ve hepsinin anlamı dünya dillerinde hoşgeldin demek oluyor asıl sen hoşgeldin balm voyage 2.

8 simli 1 mat var içeren bu palette ilk olan kemik rengini göz kapaklarımı nötrlemek için kullanıyorum geri kalanları da karıştırarak çok güzel makyajlar elde edebiliyorum. 
Yeni başlayanlar için pek uygun olmadığını düşünsemde seyahat için birebir palet.

 Derseniz ki neden yeni başlayan kullanamaz diye kullanamaz değil tabiki farlaın ve allıkların fazla olan pigmentasyonuna hakim olamayabilir. Tabiki karar kullanıcıya kalmış.


Fiyatı indirim zamanları 60ı gören hatta daha da düşen bu paleti almanızı kesinlikle öneririm aşırı uygun fiyatlı bir ürün değil tabiki ama sevenine güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder