6 Şubat 2017 Pazartesi

Hunca life Volume Blast ve Yves Rocher Vertige Longueur

Herkese merhabalaar
Işıltı denilince akla ilk gelen tabiki stradivarius cüzdanlar💕
Ben bayıla bayıla kullanıyorum 💕
Ama ışıktılı kabına kandığım iki ürünüm daha var Hunca life ve Yves Rocher maskaralar 😍
İkisininde yapısı birbirinden farklı ama ambalajları için ikisini bir anlatacağım🙈

Hunca life Volume blasttan başlarsak 15 tl gibi bir fiyata sahip kıl fırçası var 😂
Ve kirpiklere dipten uca uygulamak için çok müsait siyah ve kirpiklere dolgunluk veren bir rimel 💕
Daha çok uzun kirpiklere uygun olduğunu düşünüyorum uzatmasa bile hacim veriyor💕
Uzun süredir kullanıyorum ve ben çok memnun kaldım 🙋
Akma bulaşma yapmıyor çok ıslak bir yapısı yok 💕 En sevdiğim yanı da bu oldu tabiki 😍😍
Gelelim Yves Rocher Vestige Longueura 😍
En ufak bir ters harekette bütün kirpikleri yapıştıran rimel 🙋
Plastik ve sadece bir ucu tırtıklı yapısı var😍
Dipten uca uygulamak için çok başarılı bir rimel 💕
Simsiyah ve akm bulaşma yapmıyor ❤
Bu ürün ise kısa kirpikleri olnlara çok uygun oldugunu düşünüyorum💕
Kirpikleri tarıyor ve uzatıyor ben kısa kirpikli olduğumdan günlük kullanım için çok uygun 💕💕
İkisini karşılaştırırsam Hunca life'ın kirpikleri dipten uca uygulanmasını çok sevdim Yves Rocher'nin rimelinde ise kısa kirpiklerimi uzatmasını çok sevdim 💕
Karar size kalmış hepinizi çok öpüyorum ballar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder